Sjukling

Mitt lilla pyre ♥
Oscar vaknade i natt och kom in.
Sedan låg han en lång stund med sin brännvarma lilla kropp intill min mer valliknande...
Jag gick och hämtade ipren och nässpray, sedan låg vi en lång stund - och precis när jag trodde att han somnat, och jag äntligen kunde slappna av, sa han att han ville gå in i sin säng.
Och det gjorde han. Ja, Calle följde honom förstås
(nu lät det som att vi har typ en herrgård - det har vi inte förstås inte.. :P ),
men han somnade om där inne och sov till sju.
Nu ligger han här på soffan, nynässprayad, lite småhostig. Febern har jag inte tagit eftersom iprenen fortfarande verkar. Inte för att det spelar någon roll just nu, feber har han.
Och jag gör allt för att hålla mig positiv. Även om inte han och jag kan åka ner imorgon, borde han bli frisk så vi kan åka ner senare i veckan. Det kanske inte blir som det var tänkt, men det blir nog bra ändå!

lånad rockbild!

Kommentarer
Postat av: mormor

Längtar MEGA!!!

2012-06-05 @ 10:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0