Nya foton

Det är också dags att byta ut fotona i alla våra ramar. Och inom en ganska snar framtid så blir det nog ytterligare bytningar :P
Det tar en himlas massa tid att gå igenom alla bilder, och välja... Jag ÄÄLSKAR våra bilder!! Tycker att det gör vårt hem så personligt. Det kommer också bli fina väggord i den nya lägenheten. Ååå vad jag längtar!!
Dock tror jag att mina gamla album får läggas ner i källaren, och så ska jag göra några nya "fotoböcker" med bilder sedan jag träffade Calle. MM jag tror det får bli så :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Fram med listorna, på vilken av dem ska det stå?

Underbara DU!

2012-06-19 @ 09:54:59
Postat av: jenna

Jadu ! Länge länge länge nu iallafall :D

Jobbigt att vänta bara x)

2012-06-19 @ 10:01:54
URL: http://Forthosewhogivesashit.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0