Jag är lika stolt som Tuppen! 07.12 vaknad...

imag0554 (MMS)

Jag är lika stolt som Tuppen! 07.12 vaknade jag till av att pottan skapades mot golvet i badrummet, konstigt tänkte jag, catasita brukar ju inte gå emot den?! Så hörde jag samma ljud igen. Och sedan hur toalettlocket fälldes upp. Jag smög upp och kollade, då hade väl min underbaring fått ner blöjan, morgonkissat, hällt ur och skulle precis torka sig när jag kom. Blöjan var helt torr :) jag vet inte vem som var stoltast, jag eller Oscar!! <3


Kommentarer
Postat av: mormor

ÅH! Duktiga DUKTIGA Oscar! Jag tror minsann att jag är lika stolt som någon av er!

2012-06-02 @ 22:56:00
Postat av: mormor

ÅH! Duktiga DUKTIGA Oscar! Jag tror minsann att jag är lika stolt som någon av Er!

2012-06-02 @ 22:57:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0