Ett samtal

kan få en på så härligt humör!
På förmiddagen ringde min gamla kompis Hanna. Vi har nog inte "pratat" sedan vi var och kikade in hos dem i sommar en snabbis, även om vi har smsat och mailat. Jag blev helt paff :D
Tänk att ett samtal kan få energin att strömma till, så pigg som jag kände mig när jag pratade med henne har jag inte känt mig på länge!
Hon har fått en liten till, och jag kände fysiskt hur jag längtade efter vårt lilla mirakel!
Kom NUUU!!
Nej - gör inte det förresten! :P

Oscars feber verkar ha lagt sig i alla fall. Sist var den 37.2 UTAN NEDSÄTTANDE på hela dagen!!
Håll tummarna för en endagars!!
Nähe, dags att väcka pyret och gå ner och hämta tvätten.. Sista vändan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-06-05 @ 22:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0