Check ett

Första checken på min mentala lista är avbockad.
Catasita har idag nyklippta klor och blivit grundligt borstad. Nu tvättar hon och tvättar :P Jag kom ju på i slutet på förra veckan, att det här med kattvakt hade jag tydligen stoppat in långt långt bak, i ett fack som jag inte hade tittat i länge... Men min mamma älskar ju katten, så det är inga större problem att ta med henne. 
Så vi blir en full bil som åker söder ut på onsdag eftermiddag
- och vi ser alla fram emot det!
JÄTTEMYCKET!

Det är dags för årets SWEDEN ROCK FESTIVAL,
så håll nu tummarna för att jag orkar med en festival på lördag.
Att jag har en bra dag, så jag kan kolla in Tommy Lee & Vince Neil :P


lånad bild
Det ska börjas i tid!

Idag när jag hämtade Oscar såg jag att han hade sovit en kvart (??).
Så jag frågade ju G såklart.
Jaa, sa hon och log. Oscar var ju vaken och lekte med lego, och så plockade
jag upp E, och hon var så trött så hon la sig med huvudet på den gröna mattan och kikade
på vad Oscar gjorde. Nästa gång jag vände mig hade Oscar också lagt sig på mattan,
men han hade toksomnat!
:D :D
Så hon lät honom sova några minuter, och jag sa, när jag såg hennes min att det gör såklart ingenting!
Är man så trött att man somnar på mattan behövs det nog :P

Sötaste barn!
Det HAR hänt - men det var läänge sedan ♥


Kommentarer
Postat av: mormor

det händer mej med, att jag toksomnar.... fast inte på mattan förståss.... FÅR JAG HOPPAS!! :)

2012-06-05 @ 10:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0