25%

Sååå lättad!!!
Började dagen med att ringa upp försäkringskassan, och hon vill att jag ringer förra läkaren och att hon får skriva om sjukintyget så det blir mer begripligt.
Så fortsatte jag till läkaren där hon ganska snabbt tyckte att jag inte skulle jobba mer. Men med tanke på att Uffes semester börjar på måndag vet jag att jag behövs med att ta beställningarna. Så jag ska jobba 25% under hans semester. Så får vi se.

Det känns otroligt lättande att veta att ryggen slipper lyften, att magen kan andas ut och ska slippa bli så stressad och hård av oro. Att huvudet ska slippa stressen av att orka.

Sååå lättad!!

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Å jag med! PUH! Kram!

Svar: Ja, helt underbart! Men jag undrar VÄLDIGT hur det har gått för dig <3 <3 <3
Lisa

2012-06-26 @ 13:04:10
Postat av: Motte

HAPPY <3

2012-06-26 @ 21:25:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0