Undrar...

...om jag ska få ihop ett inlägg idag.
Det har varit lite rörigt. Jag har fortfarande inte fått tag på läkaren. Men nu har jag I ALLA FALL fått en telefontid med en ANNAN läkare på tisdag. Jag hoppas verkligen hon ska kunna hjälpa mig. För nu har fk gett mig avslag på min sjukpenning. Och DETTA mina vänner, tar det sista av den lilla energin jag har kvar.
I torsdags var jag på mvc för kontroll, inget spår av protein, bt 120/75 (det har gått upp från 60 i undertryck på 1 1/2 vecka) järn 118 (har sjunkit från 138!?) socker 7,4 (ökat från 4!) vikten ligger fortfarande 3 kg under med Oscar. Fick också veta att det är antagligen foglossning som är på g, vilket jag smärtsamt fick känna av på jobbet igår. It´s not nice. Händerna och fötterna svullnar mer och mer, och ringarna har fått gömma sig :(
Så vad är kontentan? Tja, lite sämre värden, tyngre och bära på, för lite energi, och jag känner mig allmänt gnällig.
 
Magen har lugnat sig, det är inte alls lika mycket aktivitet längre, men det börjar väl bli ganska trångt. Det trycker på rätt bra neråt, och lite tungandat när jag sitter/ligger och bebisen trycker uppåt. Men som sagt - jag väntar ju ett mirakel och borde inte gnälla. Jag är så lycklig och tacksam över att detta händer!
Det drar ju också ihop sig till flytt, och det ska jag säga är efterlängtat! Och NÄR vi flyttat ska bebisgrejerna fram ♥
Igår kom jag på min själv med att längta efter att få plocka in skafferivarorna i ett nytt skafferi :P
 
Oscar som har haft det lite tufft med alla omställningar, fick börja sova 20 minuter igen på dagen (när han ville det) och det verkar faktiskt hjälpa. Han känns lugnare och gladare ♥♥♥♥
Nu längtar jag mest efter allt det underbara. En vecka kvar på jobbet, sedan ska det vilas!! :P
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Motte

Oj oj oj vad drygt med fk.... :'( morrr!!
Man FÅR "gnälla" när man är gravid, för även om det leder till något ljuvligt så är.det stundtals asjobbigt!!
Det ska bli roligt att flytta er tframöver!!
Kram

2012-07-15 @ 07:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0