Spänner och drar

Hej på er i bloggvärlden!
I två dagar nu har jag verkligen känt magen. Det spänner och drar som bara den!
Och ryggen är så trött att den behöver en kvast för att hålla sig upprät. Men, tänk vad jag får för det.. Då kan jag ju göra det hur länge som helst, hur jag än mår. När som helst. Men lite jobbigt är det allt :P
På jobbet är det alltid tyngst. Men det är ju också där jag känner mest stress.
 
Jag längtar till min 100% sjukskrivning går igång, då ska jag verkligen vila upp mig är planen.
Nya filmen här hemma är Aristocats, och det är vissa delar som ska gå omoomoomigen... Och lika mycket skrattar han varje gång :D

Kommentarer
Postat av: Motte

Det känns blandat när man känner magen. Mm kan ju bli orolig samtidigt som det är såååå ljuvligt att bli påmind om den där kända men okända varelsen... <3
Tänk att man kan längta så efter någon annans bebbe <3
Pussa ossebosse från mig o bellan <3

2012-07-04 @ 15:29:40
Postat av: Anonym

mormor älskar OCKSÅ Aristocats! Så det så!! Och jag längtar OCKSÅ efter Din hela sjukskrivning! Så det så!

2012-07-04 @ 19:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0