LEGOBLIXTEN

Hur jag än försöker kan jag inte förklara med vilken
GLÄDJE Oscar säger detta ord; LEGOBLIXTEN!!!!
Idag har det varit marknad i stan, men i stället för att köpa en skitsak som är sönder
klockan 16 så valde jag att ta med Oscar till leksaksaffären (inte han emot :P )
När vi hade gått ett tag och han och morfar stod och kollade på alla cars-bilarna,
gick jag ner i LEGOhörnan, och hittade den länge efterlängtade Blixten i Lego.

Så letade jag reda på dem, och sa så här;
-Du Oscar, jag har hittat en sak...
-Jaha, svarade han jätteglad, vaddå en blubbla (som jag faktiskt hade letat efter)?
-Neeej, jag hittade den här, sa jag och höll fram lådan.
-LEEEEGOOOBLIIIIXTEEEEN!!!!!
Han tog lådan, och så såg han gravallvarligt på mig.
-Mamma. Kan vi köpa denna?
-Ja, mitt hjärta, idag tycker jag att vi gör det!
-Jaaa, kom då mamma, kom så går vi och köper denna!!!
Och lyckan var gjord ♥

EN gång visade jag honom, med beskrivningen hur man ska bygga ihop den,
nu ta han isär, och bygger ihop själv, på ett kick...
Jaa, jag är stolt! Riktigt mallig!!
 
Något till liten ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Sandrah Johansson

Jätte bra blogg! :)

2012-07-14 @ 19:01:01
URL: http://www.sandrahjohanssons.blogg.se
Postat av: Motte

Det är såå härligt att kunna säga JA! ibland :-)
Är glad för er alla <3

2012-07-14 @ 22:48:28
Postat av: mormor

JAAA! Det är ett fantastiskt ord att säga! Och jag TROR minsann att jag förstår hans oförställda Lycka! Som också blev Din såklart! Kraaaaaaaam!

2012-07-15 @ 16:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0