Här i mitt hem :P

Japp, nedan följer en följetång i här är mitt hem!
Allderles sprillans nyinflyttat nu i helgen.
Och vi ÄLSKAR det redan!
Vi längtar efter alla fina minnen, fikor, partyn, middagar, fredagsmys och vardagsmys som ska hända här! ♥
Men lite smått kvar med väggord och tavlor, men sen så... :)
 
Idag har jag mått bättre än igår, och imorgon är det kontroll igen. Men JAG tror allt är grönt, tog nog bara ut mig de sista dagarna med lite sömn, och mycket planering...
 
Oscar satt här med mig och Calle i soffan innan och läste boken
"snart har vi en baby"
(minns ni den, 70-talsboken?? :) )
Och han berättade inlevelsefullt att när hans bebis kommit ut
- så som Egons -
så ska han också ge den nappen så den inte skriker och sparkars.
Han tycker också att mormor kan komma och trösta bebisen.
För det kan Egons mormor. ♥
Och så ska han lära "den" krypa,
och ja, han ska till och med dra bebisen på sin högt älskade snuttefilt ♥
-det är nog det mest kärleksfulla han har sagt om/till bebisen hittills :D
Tror ju dessvärre att just den övningen får vänta lite.... :D

Kommentarer
Postat av: mormor

Och mormor vill MYCKET gärna komma och trösta bebisen, om nu det skulle behövas. Om det inte behövs, så vill mormor mycket gäran komma ändå. GulleOscar!

Svar: Han var väldigt bestämd på att det var mormor som skulle trösta bebisen, men han skulle ge nappen :D
Lisa

2012-07-30 @ 20:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0