Fredagskoll

I fredags var jag på bt-koll på mvc.
Och fick ÄNTLIGEN UNDERBARA nyheter. För första gången på 3månader hade jag ett TOPPENTRYCK! Och inte heller läckte jag någon protein. Kanske detta med 25% faktiskt hjälper! *Håller alla mina tummar och tår*
Jag trodde jag bara skulle lämna tryck och urin, men jag fick komma in till bm som ska vara min över sommaren, och hon sa;
"Men ni vill väl lyssna lite?!"
KLART VI VILL!! :)
Det är andra gången Oscar var med, och första gången brydde han sig inte alls, men denna gången lyssnade han, och hyssjade åt oss när vi pratade :) Så frågade bm honom om han tyckte det lät som ett tåg eller en häst?
-Neeej, det låter som en bebis, svarade han :P
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0