Fredag <3

Fredagströtta sitter vi och kollar på Pingu och kränger Mariekex, jag och sonen <3 Vi väntar på pappan, men han kommer först vid halv sex. Det är så varmt och kvavt idag, så jag undrar om det ska bli åska. Nästan så jag önskar det, men bara nästan.
Nu tycker jag nog det mullrar lite om jag lyssnar jäkligt noga... Kanske dags att stänga av datorn :O
Imorgon efter jobbet ska jag och Calle försöka ta tag i förrådet, så det som ska sparas står det sparas på, slänga det som ska slängas. Dock kommer nog jag mest sitta på en pall. Räcker typ att lyfta en tomatback så drar det i magen :S
Men jag ska peppa Calle imorgon, jag ska peppa honom till tusen för att vi ska SLÄNGA :D <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: mormor

Mmmm.... separationsångensten har många ansikten och många olika åldrar! Ha ha ha!!!! Och Du gör alldeles rätt i att sitta på en pall och föreslå... det ena eller det andra! Kramar till er alla tre i massor!

Svar: Men det har gått bra, han har skött sig :D
Lisa

2012-07-06 @ 16:17:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0