Dagens mvc

... förvånade mig egentligen inte. Mitt blodtryck hade stigit endel igen, men jag räknade med det då jag har haft mer huvudvärk de sista dagarna. Urinen visade dock ingenting, och jag vet vad jag ska "hålla utkik" efter, så om inget annat inträffar är nästa koll om en vecka. Hjärtljuden var fina ♥
Oscar passade på att berätta för barnmorskan att "Catasita är bland molnen - då kommer det en hund i stället". Ena delen korrekt, andra delen en stor pott FANTASI! :D Han berättade också att Vilmer skulle få en Blixtenglass när han kommer på besök ♥

Kommentarer
Postat av: motte

Göll <3

2012-07-24 @ 07:48:53
Postat av: mormor

Nej för hela friden! INGA JYCKAR!!
Ha ha ha! Han är då för go!

2012-07-24 @ 08:51:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0