Snabbinlägg

Solen skiner, och vi ska strax ta bilen över bron. Vi ska möta upp morfar på köpstan och gå och luncha ihop. Igår kväll, strax efter 17 ringde min mobil från okänd. Jag för ovanlighetens skull, svarade.
-Hej, det här var ifrån tandläkaren i Berga.
-Ehhh hej. (jag går itne där)
-Jo, Oscar skulle ju ha en tid.
-?? (bläddrar i minnet, jo treårskontroll va?)
-Passar det imorgon klockan 15?
-Ehh, ehh, ehh bläddrar som fasen där bak, imorgon-tisdag-ledig-planerat något?, ja ni vet..
Ehh, ja det passar nog!
-Bra, då ses vi imorgon kl 15.
-Jaaha, javisst ok, hej.
-Klick.

Så i eftermiddag ska vi till tandläkaren, och vi har tränat på att GAAAPA sitt största, mot att man då får en leksak :P

Vi har haft en lugn morgon efter en stökig och bökig natt. Vi är alla tre förkylda, och Oscar kom in strax efter vi hade släckt. Då får jag jäääättesvårt att somna. Att han har legat och gnytt har inte gjort saken enklare.
Till slut somnade vi, och han sov ända till 8, skööönt för både mamman och honom.
Nähe, ska kolla kylen på vad som behövs inhandlas till "kycklinggrytan". :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0