Märklig kväll

Igår strax efter 21 vaknade Oscar igen. Han var inte ledsen, men kunde inte komma till ro och somna om. Calle satt inne hos honom i 1½ TIMMA! Sedan gick vi och la oss i vår säng, och tog då givetvis med honom.
När jag sedan vaknade sov han, men jag tror jag somnade innan :P
Han brukar ALDRIG vakna sådär, visst kan han vakna med då är det mitt i natten, inte på kvällen.
Nu har vi i alla fall sovit, och som tur var hade jag satt klockan, annars hade vi väl sovit än - och vänt dygnet ännu mer för honom.
Om en halvtimme är det dags att lyfta, och köra till Lindsdal igen. Om det är motiverande att lämna de två hemma och åka och jobba? Nä, inte just idag.

Bjussar på en bild från häromdagen.
Oscar ville myysa med mamman i soffan ♥


Kommentarer
Postat av: mormor

Åh vilken fin myyyyysbild! Tror att det är "lätt hänt" när man är långledig från dagis - att rutinerna blir annorlunda än i vanliga fall. Det ordnar till sig när hans vanliga vardag är tillbaka - tror jag. Snart ses vi! :)

2012-01-05 @ 09:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0