Fix, trix och tidig morgon!

5.30 hostade, hostade, hostade Oscar så han inte kunde somna om... Det är FÖR TIDIGT på vår lediga dag!

Min kära mamma fyller 60år nästa vecka, så idag blir det lite fix och trix för att fixa den PERFEKTA presenten. Jag hoppas ju inte hon blir alltför nyfiken nu! :O :P
Lite annat smått och gått ska ju också hinnas med, men jag handlade iaf IGÅR så det behöver jag inte göra idag, väldigt vuxet att vara ute i god tid med planeringen :D
Nähe, lite bus innan trixet börjar!

Kommentarer
Postat av: mamma

Det funkade..... för det blev hon! Jttenyfiken! Och undrande..... vi var ju överens om att middagen ÄR presenten! Eller är det själva SJÄLVA MENYN kanske som jag ska inrikta min nyfikenhet på... Naturligtvis! ;) Vet inte hur jag tänkte.. Men där är jag väldigt LUGN. VET att det blir VÄLDIGT gott! Kram från nyfikna mamma.

2012-01-31 @ 20:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0