Blixtensearch!

Kikar in för att önska en trevlig lördag!
Här är vi (jag och Oscar) lite snoriga men annars ok! Så nu ska vi och handla, fixa en födelsedagspresent till Avve, luncha och ta en trip över bron till farmorn och farfarn. Ikväll ska det bli softekväll men hembakad dinkelpizza och vitkålssallad. Muuums! Jag har varit sugen på det i flera dagar!
Ska fixa lite saker som vi ska ha till Oscars treårskalas, jag veet att jag är ute i god tid, men hellre det än att jag sedan måste tokhandla för att hinna för att jag jobbar osv.
Om ni inte kan lista ut temat... Det blir Blixten. Vi hade det förra året också och Oscar äääälskar ju verkligen bilarna så varför inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0