2 flickor

I eftermiddags när jag hämtade Oscar, kunde jag meddela att Mia och Isabella skulle komma!
Och han blev så himla glad!
-Chrille med? frågade han
- Nej, jag tror han jobbar.
- Theo då!?
- Nä, jag tror Theo är hos sin mamma denna veckan.
*mycket fundersam*
- Jaha, han kommer annan dag?
-Ja, det gör han!
-Dollar?
-Näää, Dollar kommer inte!
-Kanske Dollar och Chrille är hemma?
- Ja det är de kanske.
Då utbrast han glatt;
-Jaha, två flickor kommer till mig idag!

När vi sedan kom hem så var Chrille med,
och när Oscar såg bussen blev han tossig och ropade;
-Chrille ÄR HÄR! Min Chrille! Min Chrille ÄR HÄR MAMMA!!!


Kommentarer
Postat av: mormor

ÅH, Han ÄR då för GO den pojken! Det stora goda hjärtat har starka rötter i både mamma och pappa. Inte konstigt att han är så go som han är!

2012-01-12 @ 08:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0