Vackert väder

Idag har det varit underbart väder!
Och jag har kunnat insupa ny energi. Denna graviditeten känns det som om jag har varit MYCKET tröttare hittills, men det GÅR JU ÖVER. Och det borde göra det inom en snar framtid. De säger att den brukar ge med sig i vecka 13-15, och IDAG är det vecka 14 -- JIPPIE! Så nu väntar jag mig att vakna av sprudlande energi imorgon innan klockan ringer :D
Idag fixade min snälla chef mig ledig, just för att jag är så trött ända in i själen, och det var välbehövligt ska jag säga. Prommenad på förmiddagen i det vackra soliga, lugna Färjestaden, och efter en timmes vilande hemma på soffan i eftermiddag -hela familjen- tog vi fram cyklarna, som pumpades med ny vårluft, och sedan cyklade vi en lång runda, med mössa och solglasögon. Åt en sallad på en pizzeria, så vi slapp både att laga mat och diska idag. HUR UNDERBART SOM HELST. Sol gör mycket! :)

Oscar är småfebrig, och hostig, så Calle vabbar med honom imorgon. Och jag är ju ledig på tisdag, så nu hoppas vi han hinner bli riktigt bra. Han FÅR JU INTE bli sjuk sjuk nu, med operation om 1½vecka!


lånad bild på solig kattrumpa! :P

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2012-02-26 @ 19:38:48
Postat av: mamma

Vecka 14 we lööööööv! Med mycket sol, den bästa familjen, en förstående chef och så mycket vila och sömn det går, så hittar snart den där sprudlande energin igen.... Den finns ju där - inom Dej! Det vet vi alla som älskar Dej!

2012-02-27 @ 08:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0