St Sigfrid & skönsång

I St Sigfrid somnade Oscar, och inte en jordbävning hade kunnat väcka denna lilla kropp som var heeelt slut. :) Jag spände loss honom, lyfte ur honom, bar upp honom, la honom i sängen, tog av overall, stövlar, halskrage, mössa, byxor och strumpor. Han vaknade inte :) Tröttefis ♥
Och tro jag det. Han och Arvid har härjat sedan de vaknade, på fyll med socker genom hela dagen, bus i Nybro med Arvid, Theo och Bella. Både hemma och i pulkabacken. Så, ja, han var heeelt slut ♥
Arvid har också lagt sig nu, och jag tror inte han får speciellt svårt att somna han heller, han såg ganska mör ut :) Han är sååå go den pojken ♥ Hjälp vad jag kommer sakna honom!
Lillasystern sitter här i babysittern och sjunger med i så mycket bättre. Hon har sovit i soffan i eftermiddag, och skönt var väl det när hon knappt hade tid att sova på förmiddagen! Så nu sitter hon här och hoppar och sjunger för fulla muggar. Mitt gullehöna ♥
Vi har också fått låna ett gäng kläder av Bella, så imorgon bitti ska jag se om tvättstugan är ledig! Jippi!
Nähe folkens, natti natt från mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack snälla ni för en toppendag <3
Kram

2012-12-16 @ 08:13:09
Postat av: mormor

Låter som en fantastisk dag och kväll!
Det kan Ni GOTT HA allihop!
Kramar i massor!

2012-12-16 @ 12:45:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0