nöjdochutslagen.se

Jaa, där har ni fröken Anderson :)
Jag är jätteglad att jag har jobbat igår och idag. Det har varit riktigt riktigt kul!! Jag känner att min hjälp var uppskattad, och jag har skrattat mycket! Träffat måånga människor som har sagt fina ord, om både mig, mina arbetskamrater och butiken såklart, och det är såå kul att se alla så glada och förväntansfulla! 
Men jösses. Snacka om att kroppen är otränad.. 
Armarna är lealösa :D Ryggen och fötterna säger sitt :) Men det känns så himla bra, och det känns faktiskt skönt att ha "kört slut" på kroppen - misstänker att ögonlocken stängs tidigt ikväll :)

Kommentarer
Postat av: motte

:-)

2012-12-05 @ 21:19:56
Postat av: mia

Oh det var så roligt att ha dig tillbaka igen:-) längtar tills du kommer tillbaka lite mer än bara ett par timmar!! Kram

Svar: Och det var JÄTTEKUL att vara tillbaka, men jisses så trött jag är idag!! :D
Lisa

2012-12-05 @ 21:32:43
Postat av: Ulta

Ja jag har ju knappt hunnit märka att du varit på jobbet men det var ändå kul att du kom o hjälpte oss och att jag fick se en skymt av dig ibland:)

Svar: Det var superkul ATT vara tillbaka! :) Särskilt en sån här dag... :D Vi får ju dock lite långt mellan varandra nu, vi får börja planera pauser ihop om vi ska ses :P
Lisa

2012-12-05 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0