jobb, mormor & nysande

Imorse vid kvart över fyra ropade Oscar. Då kom han in och var genomtäppt, och hostig. Han nös 6 gånger på raken, och efter det var det lite svårt att komma till ro igen, och vid kvart i fem tyckte han det var dags att "kolla lite på plattan"... Men strax efter, lyckades han somna, och jag låg där ute på min kant :)
Han fick vara hemma hos mig, mormor och Emma idag, och det var nog bra, för han var tröööött under eftermiddagen!
Jag har ju som sagt varit och jobbat. Det var sååå jäkla kul! Först ut var i tisdagskväll, och då var det VIPkväll på jobbet. Magneten har byggts ut med 500kvm, och det skulle firas! Jädra så kul, bara det att vara "en i gänget" igen, göra det jag gör, fast helt nytt. Så mycket insipation! Det är SÅ fint i butiken nu, stort, luftigt, SNYGGT!
Och sedan upp tidigt på onsdagen, lämnade Oscar på förskolan (och lämnade Emma innan hon ens vaknat, och lagt henne med feber kvällen innan... ajaj hjärtat... nädå, det gick bra. Jag lever ju, och min mamma var ju här, och jag VET att jag hade feber någon gång som barn :P ) tidigt, och så ut till Lindsdal igen. Så mycket folk, det kom inte folk i vågor, de kom hela tiden :) Jag tror dörren var konstant öppen hela dagen, och jag fyllde på, och fyllde på, och fyllde på! Rätt var det var kom Tobbe och jag frågade vad klockan var, han svarade mig 13.33 - oj! jag skulle ju gå hem :D :D Så snabbt gick det alltså! Jag SATT tom i KASSAN! Hahaha, men bara en kortis :) Och alla hade några vänliga ord att säg, både om butiken och många kommenterade att jag redan var tillbaka, och ja, liiite tidigt om jag hade varit tillbaka för fullt kanske :P
Min fina mamma var och passade Emma, med backup från pappa, och visst hade det gått gallant. Jag trodde inget annat, men mamma fick idag veta varför jag tvekat. Med tanke på hur hon faktiskt kan bli ibland. De hade en underbar dag med en underbar tjej var vad jag fick veta när jag kom hem! En bubblande flicka som har så mycket att berätta! Och en mamma som var likadan :D

Kommentarer
Postat av: motte

<3 <3 <3

2012-12-06 @ 21:23:20
Postat av: mormor

Och det VAR UNDERBART heeeela tiden!!!
Ljuvliga unge!!!
<3<3<3

2012-12-06 @ 21:26:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0