Ikea, sprutor & mormor

Träffat den fina mammagruppen på ikea, som vanligt på tisdagar. Och sedan hömtade vi upp mormor innan bvc.
Där fick vi träffa en ny bvc-tant som inte alls var en tant, och jättetrevlig! :) Flickan sköter sig, 5730 gr och 62cm lång. När huvudmåttet skulle tas rasade världen, det var FRUKTANSVÄRT!!! Att sedan få en spruta i varje ben gjorde ju inte livet lättare, men nu vilar hon efter en flaska mat. 
Så nu ska jag ta tag i det här, om en timme är jag på väg till jobbet! :) 

Kommentarer
Postat av: mormor

Bara åååhhh alltså! Så gott att få vara med!! Trots att lilla fröken Rigbäck protesterade HÖGLJUTT mot både huvudmätning och sprutor. Lilla hjärtat!!! Åh vad jag hade velat ta de där sprutorna åt henne!!!

Svar: Så jäkla gärna hade jag inte tagit dem, men tagit dem hade jag gjort :P
Lisa

2012-12-06 @ 21:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0