Ett hej då i hjärtat.

Jag vet ärligt talat inte hur jag ska klara det.
Jag vet inte hur jag ska få honom förstå, och komma ihåg, vem han är i vår familj.
Han är grabben som hade en plats i mitt hjärta innan jag träffat honom.
Han är grabben som alltid har en plats i mitt hjärta - hur långt det än gå mellan gångerna vi ses.
Eller hörs.
Killen som får mig att skratta, killen som får mig att oroa mig. Killen som tog mitt hjärta med storm någongång i början på 2007.
Lilla, fina goa Arvid. Hur ska vi klara oss utan dig här i närheten. För tro aldrig att du slipper undan oss.
Lilla, fina goa Arvid som blivit så stor, och klok, snart 8år! Som leker med lego i timmar med Oscar. Du som blev så besviken den där dagen du kom för att hälsa på Oscar första gången, när han ÄNTLIGEN hade kommit ut. För att han inte kunde leka med dig än. Du som kommer med dina leksaker som du inte leker med längre, för att Oscar ska få dem. Du som är en riktig idol för Oscar.
Du som är killen som klarar allt du sätter dig för. Du som är så underbart snäll mot andra.
Fina fina storalilla Arvid, var rädd om dig. Och kom ihåg vart vi finns ♥
Ses snart mitt hjärta! ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

ÅÅÅÅÅÅÅHHHHH.... Nu är mormor blank i ögat.... Igen!!!!

2012-12-18 @ 21:03:14
Postat av: motte

Jaa Arvid du är en diamant bland stenar <3
Puss från oss i Nybro

2012-12-18 @ 21:47:51
Postat av: Ann-Sofie

Ååååååå!!!! Sitter här å stortjuter nu..:( ni kommer alltid att vara en del av våran familj!! Å ni finns i våra hjärtan.. Vi kommer att komma ner så ofta vi bara kan..❤❤

2012-12-18 @ 22:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0