Tankarna

Tankarna snurrar ju. Jo men visst.
Jag UNDRAR så mycket HUR denna bebisen ska komma ut.
Ska liksom vattnet gå, och så väntar vi hemma, och det kommer igång och bla bla bla, eller ska jag plötsligt bli sämre och få åka in och snitta. Eller ska vattnet gå och sedan tar det daaagar. Eller ska värkarna dra igång och vara igång tills liten är här. Eller ska det bli en sån dära 48timmars förlossning, eller en 5?
Eller sticker trycket när det är igång och det blir snitt ändå?
Eller GUD FÖRBJUDE ska jag gå över en massa dagar och det ska svepas och tas hål på hinnor!?
Ja, tankarna snurrar. :P
VARJE natt när jag är uppe och kissar, tänker jag besviket
*Nehee, vattnet har inte gått nu heller*
Men efter idag när min väns lilla underverk kom, så är det faktiskt bara jag kvar. Och NU är bebisen allt välkommen när den vill. Fast ännu hellre, NÄR JAG VILL ♥♥♥♥♥♥
 

Kommentarer
Postat av: mormor

mmmmm... många tankar blir det... Du kan bara vara säker på TVÅ SAKER. När bebisen kommer, så kommer den på PRECIS rätt sätt, och vid PRECIS rätt tillfälle - för alla. <3 <3 <3

2012-08-24 @ 12:28:55
Postat av: motte <3

O M G
Tack <3

2012-08-24 @ 18:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0