Snusat

Sovit sovit sovit känns det som jag har gjort idag. Ändå är jag jääättetrött, och har huvudvärk.
Håller tummarna för att trycket lägger sig till imorgon.
Hämtade en supertrött pojk på dagis, där de till och med hade tagit febern på honom för att han var hängig. :( Och visst har han varit trött ikväll, men inte någon feber. Vi får väl se om det ska bli något av det. Håll tummarna!
Och min fina mamma har fått andra dosen idag, och för henne håller jag ännu fler tummar för att hon ska må så bra det bara någonsin går - och att vi ses snart ♥
 
När Oscar lagt sig blir det lite tv. Sedan får jag äääntligen sova lite till! :P
Mvc igen imorgon. 
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

<3

2012-08-28 @ 21:32:00
Postat av: mormor

Mmmm sömn är nog det allra bästa för både Dej och alla andra just nu. <3 <3 <3

2012-08-29 @ 11:17:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0