Min soffa ♥ min son

Tillbaka i min nya, fräscha, snygga, sköna soffa ♥
Som jag har längtat.
Sitter här och tittar på min UNDERBARA son.
♥♥♥♥SOM JAG HAR LÄNGTAT!!!! ♥♥♥♥
För er som inte vet, så i lördagskväll när vi kom in på förlossningen så blev jag
inlagd. Med ett blodtryck på 161/103, kändes livet rätt jobbigt faktiskt.
I söndags läckte jag också äggvita. Och havandeskapsförgiftningen var ett faktum.
Dock (tydligen mitt nya favoritord?!) har jag med sträng vila fått ner blodtrycket,
så nu är jag hemma igen. Om/när man får hf andra gången brukar den inte bli
lika svår, men eftersom den sist blev akut-svår vill de ha mig under större kontroll,
så nu blir det mvc 2ggr. Och ett ytterligare tillväxtultraljud om två veckor.
Det var jag på idag innan jag fick åka hem, och SJÄLVKLART är det
världens sötaste som ligger där inne. Med bra flöde i navelsträngen, och
lagom mycket fostervatten. Inte något tillväxthämmad! ♥
Så nu är det bara vila som gäller.
Något som jag är fantastisk på :P

Kommentarer
Postat av: motte

Ja himmel vad härligt att du fick komma hem <3
Men tänk på att sköta dig och sköta om dig <3
Längtar efter bägge dina barn :-)

2012-08-06 @ 19:44:58
Postat av: mormor

ÅH så skönt att Ni är tillsammans alla fyra igen i ert vackra och mysiga hem! Och tänk att Du samtidigt gått och blivit fantastisk på att VILA!?! Jättebra!?! Keep up! Belöningen blir därefter! <3

2012-08-06 @ 23:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0