Min mobil

MIN MOBIL HAR HITTAT HEM!
Jag sa till Calle att jag vill ju gärna ha min mobil innan bebisen kommer, och nu är den hemma, så NU är det dags för bebis att komma! Det finns ju alltid några sånna grejer. Att det är ju bra om det, eller det händer först - och ja, nu tror jag allt det har kommit så det är FRITT FRAM!! :)
Annars har vi haft en rätt ok dag jag och Oscar. Prommenerat, städat, lunchat hos pappan, bakat kolakakor. Ja ni hör. Det ÄR dags att komma nu.
Huvudvärken ligger där hela tiden, men vad ska jag göra?! Det blir ju varken bättre eller sämre. Så.. det är bara att köra på.
Nu ska vi har fredagsmys med poccon. Mums!

Kommentarer
Postat av: mormor

pocconfredagsmys är braaa! Här är det plommonkalas, blir väl trängsel på toa sen kanske...

2012-08-24 @ 20:24:19
Postat av: motte <3

Jaa. Det ÄR dags nu <3

2012-08-25 @ 15:16:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0