Ljug & raggarbilar.

Jag ljög. Det kommer ingen bild idag. Men om det inte kommer någon bebis imorgon HELLER, så kommer det imorgon. Efter en härlig eftermiddag och kväll på Öland, hamnade vi mitt i en raggarcruising, så det tog oss ca en-hel-super-lång-extra-tid-extra hem. Så nej. Ingen bild på det som skulle komma, eftersom jag inte gjort det än.
Vi provar imorgon igen.
 
På förmiddagen åkte vi till jobbet och fotade till fb på Lindsdalsdagen. Sedan över till ön.
Jag hade en ganska tuff dagmen när Calle tog ut barnen för bus i eftermiddag så började jag äntligen må lite bättre. Och nu när jag sitter här i min soffa med min godispåse och sambo, så mår jag rätt ok! :)
Fina bilder tog han på dem också!
 
Mina finaste i Lindsdal ♥
        
JagälskarerJagälskarerJagälskarerJagälskarerJagälskarerJagälskarer
Mosters tjej ♥
                  
Vilka underbara barn! Såå mycket kärlek ♥♥♥♥♥♥♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: motte <3

Löv <3 <3 <3

2012-08-26 @ 22:10:58
Postat av: motte <3

Löv <3 <3 <3

2012-08-26 @ 22:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0