Äntligen

en lugn dagislämning! Idag var det "som vanligt" igen, och det uppskattades av min underbaring! När vi kom in i kapprummet satt HANS BILD på HANS PLATS och HANS GREJER var på RÄTT STÄLLE. Jag såg hur axlarna sjönk ner på honom! Vi gick genom korridoren och såg DE GAMLA teckningarna, och bubblandet började :)
När vi kom in satt de andra och pärlade, Oscar satte sig någor motsträvigt i ett knä, så satte jag mig på en annan stol och tänkte att nu tar vi det lugnt och skönt. Vi pratade lite, och det första Oscar berättade var att han och mormor har klippt håret, och det blev "ettefint!" Det var det viktigaste. Så berättade han att Vilmer har blivit storebror ♥  Så tog jag mig en puss och gick. Lungt och skönt. Inga tårar. Och när jag sedan hämtade var det en strålande, busande. lekande son jag hittade! ♥ ♥ ♥
 
Imorgon är det dags för mvc-koll igen. Men så mycket som denna bebisen fortfarande bökar runt tror jag inte den kommer förrän jul någongång. Är något uppgiven :P
Men men, den som väntar på något gott...

Kommentarer
Postat av: motte <3

Bara det, en lugn lämning, och glad hämtning kan ju göra underverk på TRYCKET <3

2012-08-13 @ 21:50:28
Postat av: mamma

Men åååååååhhhhhhhh så SKÖÖÖÖÖNT!!!
För ALLA, och inte minst bebisen. :)
Att Dagis är "normalt" och som det "ska vara" innebär ju en jättestor trygghet för Oscar, för att inte tala om hans föräldrar :)

Fast Du, om Du nu tänker gå och dra på den här bäsen ända till JUL, då klarar du garanterat inte 4-kilosgränsen! *fniss*

2012-08-14 @ 13:55:47
Postat av: Caroline

Nu är det inte lång tid kvar för er! Hoppas allt är bra! Vi kan väl försöka ses någon dag? William älskar snutte han fick av er :)
Kram

Svar: Det tycker jag absolut vi ska göra! Kul att han gillar den :) Kram!
Lisa

2012-08-14 @ 22:21:46
URL: http://carolinestenback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0