OK!

OK! stämpeln lyser i rumpan på Oscar!
Såklart ;)
Lite motig i början till väg och mät,
men pedagogiska som de är på BVC så hade de planschen han
skulle "prata om" bakom vågen så upp kom han.
Den stannade på 17.1kg.
Han kunde alla djur på planschen, och berättade att tuppen är
kycklingens pappa när hon frågade!
Jag såg ut som ett ? :D
Han berättade att han har en katt som heter Catasita,
och hon äter kattmat.
I alla fall.
Mätpinnen stannade på exakt 100cm,
så där rök djurparken i sommar :P
Vi fick följa med in på hennes "rum" där han frågade om
hans bilar, och att hennes inte var lika fina
-och det höll han med om :)
Han pusslade ett pussel, och berättade om vad det var på bitarna,
och annars så "småpratade" de mest.
Som sagt, MVG :D

(Hur fanken stavas PLANCH? PLANSCH? PLANSH?!)

♥ Nu kommer kärleken hem efter ett 7-21 pass på jobbet. ♥



Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia

Vi bommar nog också djurparken i sommar, 99,5 och 15 kg hade vi här :) Trodde Bella var mycket längre än Oscar men vad fel jag hade, har ju iofs bara sett honom på bild så :)

2012-04-24 @ 21:49:47
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/
Postat av: Mottte

Bästa bästa Oscar <3

En centimeter o fyra kilo mer treåriny än sin kusin :-)

Visst är det ljuvligt och sitta och höra honom föra ett samtal med en "främmande", och de förstår!?!!? <3

Puss på er båda

2012-04-25 @ 14:08:38
Postat av: mormor

Duktigasts, finaste och mest kärleksfulla Oscar i Världen! Och vilken snygging han är sen!! Han borde också få extra poäng för att han är så smart! Och rolig!



Nu när inte jag ska jobba på ett tag så tror jag att jag ska ta fram en ny "bedömningsskala" åt BVC. Så dom verkligen får med det som är väsentligt.

2012-04-25 @ 14:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0