Lillasyster??

Idag när jag var på toa och fixade mig överhörde jag Oscar på sitt rum;
" -Nej lillasyster, nu gungar jag på hästen, du får gunga sen, när jag är klar. Man får vänta förstår du lillasyster"
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

Idag är vi hemma, jag och Oscar. Imorgon också. Han är febrig, lite av och till, men mest till. Hostar som f*n och snorar vs täppt. Synd att det inte finns "otrivin comb" för smågullungar som honom.
Han har *pepparpeppar* blivit jätteduktig med pottan. Har ingen blöja hemma förutom på natten. Ibland får vi påminna om att springa och kissa, när det händer för mycket runt omkring och det är lätt att glömma bort. Väldigt få olyckor har vi haft måste jag säga!
Igår gick han på pottan utan att säg till, och jag bad Calle titta till honom, då hade han gjort nr 2!! Andra gången.
Tänk att en mamma kan bli så stolt över lite baj! :D


Kommentarer
Postat av: mormor

Finns väl all anledning i Världen att bli JÄTTESTOLT! Både för pottverksamheten och för att han är så otroligt gullig och en liten klok tänkare! Finns mycket tankar och hjärta i den pojken! Tycker stolt mormor!

2012-04-12 @ 13:20:37
Postat av: Calle

Vilket fint inlägg....längtar efter er

2012-04-12 @ 13:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0