Disträ preggohjärna.

Allt jag tänker - DET ska jag göra, DET ska jag blogga om, DET ska jag handla, DET ska jag fixa.
Ett tu tre -- borta!!!
Allt jag tänker att jag SKA göra, måste göras med det samma, annars är det bye-bye.
Kom till dagis efter jobbet idag, mötte en lite blek Oscar, sa att vi skulle till Fanny och glädjen blev enorm.
Då kom en av pedagogerna och sa att han hade varit hängig, känslig och lite ledsen. Brytit ihop för ingenting. Efter vilan hade han sagt att han ont i magen (?!). Hostat och snorat.
Tempade när vi kom hem, 38,3. Blev ingen sväng till Fanny och hjärtat var krossat. Som han grät.
-- Jaa-ag viiiill ti-iill Faaa-nnnny maa-aammmma!!!! --
Men det gick ju inte då. :( Alltid får vi omboka :(
Just nu leker han rätt ok, leker en stund, och kryper upp i soffan en stund. Det märks att han inte är "jättesjuk", vill  lite mer än han orkar. Och orkar prova i alla fall.
Just nu ligger han med huvudet på armen, på bordet när han kör med bilarna. :D

Nähe, nu ska jag strax börja med maten så det blir mat när Calle kommer hem ♥

Kommentarer
Postat av: Mottte

Ja annars glömmer du väl utfodra familjen...? ;-)

Stackars Oscar, tråkigt att va sjuk och bli besviken.... :-(

Pussar från moster <3

2012-04-11 @ 21:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0