♥ 5år ♥

♥ 5år har gått. 5 underbara år! ♥
Igår var det fem år sedan jag och Calle blev tillsammans. Nu kom det sig så att något firande blev det inte, jag jobbade mellan 7-14, och sedan var jag iväg på personalmöte/p-fest. Och vi hade jättetrevligt, och det gick bra på jobbet, men igår var det egentligen VÅR dag. Som tur är vet båda vi, att vi har många dagar kvar ihop, så en extramysig dag, kan vi ta en annan dag ♥ När jag kom hem, hittade jag en bukett blommor, två underbara liljor tillsammans med en vacker djupröd ros. Fantastiskt! ♥ Tack min skatt! ♥


Vår första årsdag

Förlovade i Venedig

En skåne för mycket :P

Vår skatt är äntligen här!

Världens stoltaste pappa


Underbaringar


Tänk vilka underbara år, och tänk på allt som väntar runt hörnet!
♥ Jag älskar dig! ♥

Kommentarer
Postat av: mormor

ÅH så mjuk jag blev i hjärtat! IGEN! <3 <3 <3

2012-04-22 @ 13:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0