Vad är det som händer? Lämnade Oscar nu, ...

Vad är det som händer? Lämnade Oscar nu, och han var så ledsen. Grät som om håg aldrig kommer tillbaka. Det gör så ont i hjärtat. Började bra, Oscar sprang in och hoppade, några av de andra barnen hoppade från en bänk och blev tillsagda. Oscar trodde det var han som gjort fel och blev förkrossad. Han grät och grät, fortfarande när jag gick. Kom gull busshållplatsen när jag fick vända för att lämna jackan som låg i min väska. Han såg mig som tur var inte -- men jag hörde honom.. *mammahjärtat har ont*


Kommentarer
Postat av: mormor

Det gör inte mindre ont för att man vet att det går över - men det gör det - går över alltså - både hans tårar och det onda i hjärtat.

2011-09-08 @ 16:32:39
Postat av: moster

Semesterångest??

2011-09-08 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0