Jodå

Jodå, piggare är jag i alla fall! :) Febern är borta, och jag känner mig lite bättre till mods idag. Ska gå ut en lite promenad med Oscar och Soffan om en stund, försöka få ordning på ryggen, för den är verkligen inte som den ska vara. Har klickat hem en ny bikini, som jag ska ha på lek o plask, det börjar ju idag, men jag vet inte om det blir något. Det beror på ryggen. Men det varar ju bara en halvtimme och är i den varma lilla bassängen - så jag hoppas jag klarar det. Tror Oscar skulle älska det, även om han inte gillar när andra bestämmer vad han ska göra, så är detta kanske precis vad han behöver. Både vattenvana och andra barn i hans ålder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0