Aldrig-komma-tillbaka-ångest?

Är det det han har min lilla prins? Tror han verkligen att jag aldrig kommer tillbaka när han blir sådär ledsen på dagis när vi lämnar honom? Igår var det ju en "incident" som gjorde honom ledsen, men han har ju blivit lika ledsen varje dag denna veckan, och det sliter så i mitt hjärta.
Jag hoppas verkligen det blir bättre idag! Igår lämnade vi honom hos några vänner, och det gick fint, så jag har förhoppningar igen idag :)

Idag längtar vi till imorgon också, imorgon ska vi i min lilla familj, syrran och hennes lilla familj bli bjudna av pappa på Larmgatan 10. Ska bli underbart gott, och kul!
Jag jobbar till 14, de kommer vid 15, så ska vi ha lite "pre-dinner", gå ner - äta gott - gå hem, ha lite småparty och sedan ska allihop sova här, så det blir fullt hus imorgon! :)

Nähe, dags att packa ihop för dagis och jobb!

Kommentarer
Postat av: moster

Lääääängtaaaar

Gör Kalle bakofrulle? ;-)

2011-09-09 @ 13:58:20
Postat av: moster

Lääääängtaaaar

Gör Kalle bakofrulle? ;-)

2011-09-09 @ 14:06:28
Postat av: Anonym

han sover bara middag i den en så länge, den står bredvid spjälsängen på hans rum så ska vi byta snart om några nätter :)

2011-09-15 @ 20:49:36
URL: http://mittvitabo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0