Torsdagsmorgon

Våra torsdagsmornar är lite lugnare än de första dagarna i veckan. Jag börjar inte förren klockan tio, så det är frukostbesyr och annat på våra torsdagar. Det är ganska skönt att ha lite "sovmorgon" till 7. Och idag gjorde Oscar något oväntat, han sov till 8!! Så jag hann gå upp, dricka en kopp kaffe (den dagen vi skaffa hus ska jag också ha en tidning ;) ) och fixa till mig. Underbart när tiden räcker. Så gick jag in och satte mig på sängkanten (vår säng idag) och strök min underbara son över håret och ner på ryggen. Då sträckte han ut sig i sin fulla längd (ca 95 tror jag) och sedan kurade han ihop sig och sa "godmorron mamma" och gav mig jordens vackraste leende.
*Finaste guldklimp*

Innan jag gick upp idag så låg jag och halvslumrade vid sidan av Oscar. Han låg näranäranära på min kudde. Så hör jag hur han liksom inte drar ner andetagen, utan bara hi-hi-hi- väser lite. Men gud tänker jag, drömmer han så som när han var riktigt liten stackarn. :( Men preciis när jag ska dra min hand över håret för att han ska komma ur drömmen så början han skratta!! Högt och ljudligt! :D Det som verkar som om "mardrömmen" var något betydligt mycket bättre! :)

Ha en fin torsdag!

Kommentarer
Postat av: moster

Ni är två underbaringar

2011-10-13 @ 23:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0