Mysmorgon!

Vilken mysig morgon vi har haft! ♥
Oscar kom in till mig när Calle hade gått upp för att göra sig i ordning.
-Hej mamma!! sa han, ja hämta min kudde.
Sp gick han in och hämtade sin kudde, vilket tog en halv evighet om ni frågar mig. Så kom han och vi la oss till rätta, mmm mysigt! Så var jag TVUNGEN att gå på toa, (i KNOW, dålig timing) men jag sa att jag kommer snart, att jag bara skulle kissa. Mötte Calle i dörren och bad honom lägga sig hos honom så länge.
När vi byttes vid sa Oscar;
-Pappa kissa nu mamma??
Men jag sa att han skulle ju till jobbet, men innan han gick kom han in med ett levande ljus och en kopp kaffe. *Världens bästa sambo*
När han klädde på sig för att gå, ropade jag;
-Älskling??
-Ja?! svarade Oscar då, HAHAHA!!!

Lungt och skönt, duschad och klar, idag blir det mys hela dagen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0