Ja, det är sant

Helt sant.
Jag känner mig finare, snyggare, bättre till mods, välj ord själv, mer piffad med min nya tatuering. Och det är väl det det handlar om? Att jag ska känna mig fin? Och DET gör jag!! :)
Jag skickar genast er som är sugna på en ny tatuering till Evil design, Koppartorget, i Kalmar!
Jag är så glad, Robban är så himla duktig, jag sa att;
-jojajo men kanske så här eller såhär? Eller vad tror du?
Och så blev det så här superbra! Precis så som jag ville!
Just nu skulle jag inte vilja gå till någon annan.
Det var Robban som gjorde Oscar, och handen också för 1 ½ år sedan, och den blir jag fortfarande lika glad över varje gång jag ser den. Precis så fin som skuggningarna i handen är, precis så fin blir liljan också. Jag är så imponerad! :)
Jag var riktigt nervös idag också precis som sist. Och precis som sist så blev jag överraskad över att nej, så jäkla ont gjorde det inte. Alla som alltid har sagt att jag har så väldigt låg smärttröskel. Det är ju inte jätteskönt, men det är ju inte så att jag vill gråta, eller skrika, eller rycka undan. Absolut inte. Texten gick fort, och det var skuggningarna i blomman som tog tid, och det är de som känns mest också, det bränner mer. Men shit, för det här resultatet -- jag hade gjort det när som helst!




"Min familj, för mig är ni lycka, ni är mitt allt"

Ni som känner mig väl, vet vilka som tillhör "min familj",
ni som känner mig mindre --
♥ Jag har en stor underbar familj. Det är de som gör mig lycklig.
Sambo och son, mor och far, syster och bror, familj, barn från alla håll, vänner.
För er är jag tacksam!♥



Kommentarer
Postat av: moster

Den är MASSIV Lisa!!!!

:-D

2011-10-11 @ 23:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0