Helosan, ekonomikurs & skratt!

Idag har varit en sån där toppentoppendag! Som jag har skrattat :D
När jag vaknade tyckte jag att natten hade gått på tok för fort, jag var väldigt trött --
meen så kände jag att det killade på ryggen, och genast blev det ett leende på mina läppar :)
Calle strök lite helosaaaaan på den, och det är skönt när det killas så. Men killandet är ju bra :P

Dagen på jobbet började som vanligt, (förutom att "vår" kassa var trasig så vi fick springa och slå in allt i en annan kassa vid varje köp :P ) men bara till klockan nio. Då var det kursdags!
Ekonomikurs. Om jag går igång på det? Nej. Lite små suck över just "ekonomi" eftersom jag och siffror inte är supertajta. Men kurser gillar jag. Det är roligt att lära nytt, nya tankesätt, idéer, och göra något "annat".
Denna ekonomikursen var inte kronor, multiplikationstabellen eller andra räknegrejer. Det var mer en inspirerande kurs. I like! :)
Det var också endel "ut-i-butiken-hur-kan-vi-göra-här-grejer" och ja, min grupp var liite flamsig. Lite sådär så jag hade svårt att sluta skratta när jag BORDE. Men Fredrik tog det som han skulle. :) Tack och lov! Men jag framhöll också att det är ju lättare att lära när jag har så himla roliga anekdoter (trodde ni inte va?!) att hänga upp det på... vid ett väl valt tillfälle :)

Nu är det vällingdags, och snart GREYS! :) Dont miss!
Förutom Mia A, du kollar på ER hela kvällen så vi kan få låna säsongen någongång!!

Kommentarer
Postat av: moster

Trots Mia.A i eftersom såg hon inte ett enda avsnitt igår ... Snååååål

När jag kom hem från hockeyn, som Nybro vann i fel btw, var det väldigt låg aktivitet i huset... Och jag vill ju helst ha lite sälle. Och eftersom du bor med Carl, får.jag ju titta m Chrille. Det är.älgjakt. Han e trött.

Däremot lät.det.nästan perverst med HELOSAAAAAAAN ;-)

2011-10-13 @ 06:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0