En bok mamma!!

Ikväll när jag kom innanför dörren;
-Heej mamma!! Heej mamma!
-Hej älskling! Hur är det?
-Mamma, mamma pesent där! (Han pekar och hoppar framför bokhyllan, studsar upp och ner, upp och ner) Pensent mamma dä uppe!! (Han är typ världens lyckligaste!)
-Oj, ligger det en present på bokhyllan!
-JaaA mamma, en bok pesenten!
-Är det en bok i presenten?!
-JaaAA!
-Är det?! Vem är den till?
-MAMMA!!! :)

Hur underbar kan han bli?! Samtidigt ser jag Calle stå vid bordet och flinar, men Oscar, säger han, den skulle ju mamma få på tisdag när hon fyller år!
-JaaA, fylle år mamma. Öppa nu!

Saken hör till att barnet är nerblodat runt näsan och munnen, han hade stupat ner från pallen med ansiktet i golvet.. Mammahjärtat smälte, och presenten öppnades ♥
MARTINA HAAGS NYA!! Tjihu!!! Måste läsa ut den boken jag läser nu fort, vill börja nuuu!!

Kommentarer
Postat av: moster

Grattis till världens gulligaste Oscar o Calle <3

Puss på er alla tre

2011-10-20 @ 22:18:42
Postat av: mamma/mormor/svärmor

Men bara ÅÅÅHHHHHH alltså! Vad god ni är! Alla TRE! Och du berättar bara SÅ bra! Jag ser alltihop framför mej1 Kraaaaaaaaaaaaaaaaam!



PS.... men barret då? DS

2011-10-20 @ 22:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0