Dagisfoto = check

Japp, årets dagiskort är hemklickat. Det är fantastiskt hur söt han är ;)
Oscar tyckte dock inte att jag skulle beställa kort på honom utan på S, hans kompis. Han såg honom på gruppkortet, och det var det enda han tjatade om :) Får nog be S's mamma om en bild :D

Badet igår = fiasko. Det är såå tråkigt när han bara är tjurig, utan synlig anledning liksom. Jag förstår verkligen inte. Han MÅSTE ha kommit in i en trotsålder. Jag menar, allra allra oftast har han varit snäll mot katten. Allra oftast visar han sin kärlek. Nu = han är som förbytt. Så fort han ser katten är han efter henne. Vad katten ska jag göra ( :P )?! Helt seriöst, det är inte kul längre, jag tycker synd om katten. Och tro mig JAG säger ifrån. Igår blev jag så paff och arg att jag blev riktigt arg. Men hur många gånger ska "förlåt" räcka? Det kan inte funka helt ut även om han "bara" är 2.5. Jag menar; Han FÅR INTE vara elak mot katten. Detta gör mig väldigt ledsen.

Min kära sambo har planer. Jag har idag fått veta att på söndag morgon vaknar jag inte hemma... Hum.. :)
*Mycket spänd och förväntansfull!*

Nu är det strax dags för träning. Hoppas jag inte dör på kuppen :S


Kommentarer
Postat av: mamma

Din sambo är duktig på överraskningar!

Å du - det GÅR över, det att Oscar inte är snäll mot katten! Det bara känns inte så. Kanske, och hoppas verkligen inte, måste katten "ge igen" först, och det vore synd - för det KAN ta illa. Ha en fiiiiiiin dag!

2011-10-20 @ 09:29:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0