Unik*

Det finns ingen som hon.
Det finns ingen som dreglar som henne.
Det finns ingen som annan som biter Calle om jag på skoj säger "nej nej Calle".
Det finns ingen annan som biter mig än hon om hon tror att Oscar är i fara.
Det finns ingen som slickar på min mobil mer än hon.
Det finns ingen som flyttat så långt med mig.
Det finns ingen som kräks med flit för att få uppmärksamhet mer än hon.
Det finns ingen som dricker ur mitt vattenglas i smyg mer än hon.
Det finns ingen som som får sånna busryck så hon måste pusta ut efteråt.
Det finns ingen som älskar min julskinka som hon!
Och det finns INGEN katt som är så söt!



Catasita
[kattasäjta]
haha, skojar bara ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Shell is still going strong

O det finns ingen katt dom behövdes steriliseras mer än hon.

Belive You Me ;-)

2011-11-27 @ 23:28:15
Postat av: moster

Förresten skulle jag bita Calle om han vore dum mot dig <3

2011-11-28 @ 14:42:30
Postat av: Tina

haha aw så himla söt och gosig är hon! :)

2011-11-28 @ 21:50:35
URL: http://lilltinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0