sa jag mamma!!

Idag bubblade Oscar som vanligt, han pratade och pratade, tillslut frågade jag;
- Vad sa du Oscar?
Då drog han hela ramsan igen och avslutade med SA JAG MAMMA!
Så pratade han på igen, och då var jag ju tvungen att prova igen bara för att det var kul..
- Vad sa du Oscar?
Han körde en harang och avslutade med SA JAG MAMMA! Riktigt arg lät han.
Hahaha, kunde knappt hålla mig för skratt!

Så hände det en annan ganska kul grej idag. Jag var i köket när jag hör att han pratar med sina bilar. Alla sina bilar från filmen "Bilar" -- alltså Blixten, Bärgan, Kungen, Chick jag vet inte alla han hade framme. I alla fall hör jag;
- Nej kungen, inte göra så!! Nej Kungen! Inte så. Inte krocka andra leksakerna! Dem lessen då. Säg "såt" (förlåt) Kungen!
Jag gick in och frågade vad det var som hände??
- Kungen kockade andra leksaken, få inte det mamma. Kungen säga såt!
- Ja då får han säga förlåt, han får ju inte krocka de andra bilarna, man ska ju alltid vara snäll!
- JaA, säger han med efterttryck, Kungen, inte krockas, snäll Kungen!!

Kul va?! :D

Kommentarer
Postat av: moster

Åh Oscar du är en UuuuuNDERBAAAARIIIING!!!!

2011-11-26 @ 11:44:09
Postat av: mormor

ÅÅÅÅHHH mormors ÄLSKLING! Du är så GOOO och har PRECIS ALLTING, PRECIS klart för Dej - hur det ska vara! Mormor längtar till IMÅN! kram!

2011-11-26 @ 17:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0