Rehab m knak


Om det knakade i min rygg?
Mmm. Det kan jag säga utan att ljuga.
Tyckte att det hade börjat släppa ganska ok under dagen, även om det i vissa rörelser fortfarande låste det sig.
Nu har jag varit hos Maria, som har känt, vridigt och provat och frågat,
nu känns det mer. Men det är ju ganska förståligt.
Hennes sammanfattning är att jag har ett tungt jobb, där ryggen tar mycket stryk, där jag tränar min stora muskelgrupper mycket, men att de små grupperna inte får någon träning. Det gör att under stor arbetsbelasning kan en muskelgrupp låsa sig som det har gjort på mig. Hon har känt igenom hela min rygg och det är ett parti på 10x30 cm som är väldigt hårt. Mer hårt än resten.
Nu har jag fått några övningar, men mest är det vila, och inte något tungt tills jag är smärtfri.
Ska tillbaka nästa onsdag.

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag HOPPAS VERKLIGEN att Du med tillbaka, menar tillbaka till sjukgymnasten, och inte till Frukten på jobbet? Det ÄR för tungt! Jag VET att det är jätteroligt och att Du är jätteduktig på det.... men priset är för HÖGT! Det finns annat som också är jätteroligt - som Du också kan bli minst lika duktig på.. Kraaaaam!

2011-11-25 @ 15:34:04
Postat av: Tina

Sv: Tusen tack för frågorna, svarar på dom på Torsdag eller Fredag! Kika efter svaren då!! :)



Du får krya på dig rejält ny Lisa! Tänker på dig!

Kram!

2011-11-25 @ 15:36:43
URL: http://lilltinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0