2 dagar, trend??

Oscar har sovit i SIN SÄNG, HELA NÄTTERNA två nätter i rad, då är det en trend eller hur? :) So happy about that!!

Fredan igen, jisses så fort det går!
Igår hade vi en lugn dag på jobbet, vi hann med det vi skulle, och liite därtill för en gångs skull, så jag hoppas att vi ligger bra till inför idag. Förra fredagen kunde jag knappt gå, jag hade så otroligt ont i ryggen, och under dagen spred det sig ner i ena skinkan. Pratade med mamma som sa att det låter som ichias (?) och det ska vilas bort, och där stod jag fredagkväll, massor att göra, och jobbade lördag-söndag också. Inte så mycket att vila alltså. Jobbade i jacka hela helgen för att hålla mig varm, och det har jag gjort till och från i veckan också, och det känns bättre.

Vi har haft en berg och dalbanevecka. Mycket upp, lite ner, men mest upp. Nu ser vi fram emot en ledig helg, från och med klockan 18 ikväll. :)

Kommentarer
Postat av: mormor/mamma/svärmor

Jaaa så härligt! Två hela nätter på rad - nu börjar ÄlsklingsOscar få grepp om att han faktiskt sover bäst i sin egen säng! Det är jättebra!



När Du nu inte kan vila - så är det iaf gott att Du håller dej varm! Ha en fantastisk helg! Vet att ni kan konsten att njuta Du och Din familj! Det är gott!

2011-11-11 @ 09:10:44
Postat av: jenna

Sommar och solsken i all ära men det finns ju inget mysigare än julen ? :)

2011-11-11 @ 21:44:54
URL: http://forthosewhogivesashit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0