1:a

Jag satt och kollade på en blogg, vars tjej nyligen fick barn när Oscar kröp intill. Hon har en bild i sin header när hon fortfarande är gravid, med ansiktet bortvänt, då säger han;
-Oscar där inne? och pekar på hennes mage.
Det har han aldrig sagt eller visat, något om tidigare, vi har knappt pratat om det. Att bebisarna ligger i mammans mage liksom. Jag sa ju som det var att det var inte Oscar där inne, men att vi kunde ta fram en bild när han ligger i mammas mage, och det ville han. Så det har vi kollat på nu. När bilderna väl kom fram var det inte superintressant, men han kikade i alla fall.
Det finns inte speciellt många bilder på mig när jag är gravid mot slutet. Det finns någon bild, om det är kvällen innan eller om det är samma morgon som jag blev inlagd. De är inte så fina.
Efter det gick det ju bara utför också :P
Men här är ett två, magbilden är tagen i BB-spegeln på mitt rum som jag låg på. Men vet inte när under de veckorna jag låg där som jag tog det, men det är ju i alla fall mellan 34+0 och 36+3, det vet jag! :) Och den andra bilden är tagen när Calle kommer in med Oscar, efter de har varit i akutrummet och gjort det som de gör där.



Vår precis nyblivna lilla familj ♥

Kommentarer
Postat av: moster

Tycker ni är fina bägge två <3

2011-11-23 @ 09:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0