Who am I? Sam is who I am.

Namn: LISA Marie Anderson

Kallas för: Lilla, Mamma, Moster och Kexet ♥

Stjärntecken: Skorpion

 

Höger eller vänsterhänt: Höger
Piercingar: Ett i varje öra, hade i tungan - but not anymore

Tatueringar: Japp, min fina Oscartatuering

Längd: 1.78

Skostorlek: 39-40

Hårfärg: Mörk råttfärgad? Men med lite extra mörkt i blir det bra :P

Fräknar: Jo, de dyker upp nu

Kär? Fantastiskt 

Önskar du att du bodde någon annanstans? I hus men inte annan stad

Tycker du att du är attraktiv? Hahaha, nej. Hahaha, jag kan inte sluta skratta! :D

Dricker du? Vid festtillfällen

Röker du? Nej, inte längre

Vilket schampo använder du? Bästa Matrix

Vilken parfym använder du? Hugo Boss oftast, eftersom jag har såå många att välja bland :P

Vad är du rädd för? Orättvisor

Gillar du att tvätta? Ingen större fara, men det är ju inte så jag går och skrattar när jag lägger i maskinerna

Gillar du berg- och dalbanor? ÄLSKAR berg- och dalbanor! 

 

Senaste…

Filmen du hyrde? Det vet jag inte ens när vi gjorde sist, eller, kanske vi hyrde nån de där otäcka filmerna om (vad hette hon? Lisbeth?) med Sandra och Marcus?

Filmen du köpte? Det var nog någon barnfilm

Låten du hörde? Aerosmith - I don't wan't to miss a thing

Låten du laddade ner? Det sköter Calle

Personen du ringde? Min gamla pappa ♥

Personen som ringde dig? Pappa igen tror jag, vi hördes ett par gånger igår. Eller Syster.

TV-program du såg? En unge i minuten

Person du tänkte på? Min stora fining ♥

Personen du fick sms av? Syster

 

Favorit…

Låt: Min absoulta favoritlåt? Shit, det är ju supersvårt. I don't wan't to miss a thing är uunderbar, Feel är underbar, Fire blir jag barnsligt glad av, alltså jag kan nog inte säga en.. :P

Sak att göra: När vi har en mysig ledig lördag eller söndag ihop,

som startar med glad son och kaffe på sängen
Sport: Om jag ska välja något att titta på blir det definitivt ishockey.

Dryck: Minelralvatten

Kläder: Jeans, linne och kofta

Film: Meen, jag veet jag har världens största beslutsångerst. Jag vägrar svara en.

Bil: Hahaha!

Serie: VÄNNER, ALLTID vänner. Och Cityakuten! (Och Grey's och förlossningsprogram)

 


Har du någonsin…

Gråtit över en pojke? Jaa det har jag

Gråtit över en flicka? Jag grät när Bella kom

Varit i slagsmål? Hahaha, neej det har jag inte

Blivit arresterad? Nej

Träffat någon från internet IRL? Nej det har jag inte

Brukar du svära mycket? Allderles för mycket, dags att lägga av med det nu.
När stiger du upp på morgonen? Mellan 6 och 7 oftast
Vad ska du göra ikväll? Ikväll kommer mina svärföräldrar på middag

Vad är du allergisk mot? Ingenting 

Använder du hårspray? Jajemen

Kan du stå på händer? Tveksamt, vääldigt länge sedan jag provade

Håkan Hellström eller The Ark? The Ark

Salt eller socker? SALT

Gillar du ketchup? Ja klart!

Är du glad nu? Japp!

Var du glad igår? Jadå

Vad dansar du till? Allderles för mycket

Kan du sjunga? Hellre än bra nu för tiden

Spaghetti eller makaroner? Spaghetti

Kött eller fisk? Kött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0