Söndag, blåljus & kurragömma

Just nu leker mina två älsklingar kurragömma. Calle får springa fort för att hinna gömma innan Oscar kommer efter. Hahaha, nu bad Oscar Calle att gömma sig under bordet :D :D

Ikväll hoppas jag att jag ska få till systuga här, en snabbis innan förlossningsprogrammet. Har två par jeans jag ska lägga upp till shorts till Oscar, undrar just om man (läs jag) kan sy om mjukisbyxor till shorts som han kan ha i dagis väskan. Då är det ju inte hela världen liksom :P Ska prova i alla fall..
Imorgon har vi mycket på schemat :)
Jag ska försöka fixa en klipptid till Oscar, han ser inte klok ut i håret just nu! (Ja det var jag som klippte sist :P )
Vi ska sälja skötbordet, och förhoppningsvis hämta ut körkortet :) Vi ska ju också hinna med att leka och busa en massa! Och kanske passa kusinerna ♥ (och i så fall har jag en superduper mysig/rolig plan!)

Igår när jag körde hem ifrån jobbet, kom för första gången en ambulans i fatt mig med blå ljus, så jag stannade och så och släppte förbi den (såklart!). Att man (läs jag igen) kan få sådan puls av att stanna.



Kommentarer
Postat av: mamma

Ler för mej själv när jag läser.... minns faktiskt ganska väl hur det pirrade i magen första gången "allting" sånt hände när jag tagit körkort. Första gången ambulans med blåljus, första gången polisen kom bakom med blåljus (huuuu vad pirrigt DET var fast jag ju egentligen visste att de inte jagade mej) :)

2011-05-23 @ 22:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0